Biuro Otwarte: Agata Dyczko_Staw Maroko
Biuro Dźwięku Katowice w ramach programu Biuro Otwarte zaprasza do współtworzenia projektu dźwiekowego z Agatą Dyczko.
„Podwodne stworzenia, potwory lub po prostu obce naszemu codziennemu doświadczeniu przyrody – kształty, faktury, dźwięki, czy sposoby istnienia oraz istoty czające się w głębinach budziły i budzą grozę, będąc równocześnie wrotami do eksplorowania nowej zmysłowości. Odgłosy przelewania się w brzuchu przypominają nam o naszych różowo miękkich wnętrznościach.Jak czytamy w XVIII w dziele, Aleksandra Baumgartena „Reflections on poetry”: Estetyka podąża śladem doznań, jakich ciała doświadczają w obecności innych ciał.
Zapraszamy do wspólnego słuchania, za pomocą hydrofonów i rekorderów, podwodnych dźwięków katowickiego stawu Maroko, a następnie stworzenie wielogłosowej instalacji, złożonej z reakcji, interakcji i opowieści o zmysłowym spotkaniu z podwodnymi dźwiękami.
Zapraszamy osoby, które tworzą, chcą zacząć tworzyć, albo po prostu zainteresowane tego typu aktywnością. Udział bezpłatny. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego: https://drive.google.com/drive/u/1/home
I etap – Wspólne słuchanie Maroko:
20.09 19.00-20.30
22.09 8.00-10.00
24.09 19.00-21:00
II etap – Prezentacja w Biuro Dźwięku Katowice: TBA
Agata Dyczko – artystka interdyscyplinarna, nagrywa i bada dźwięki, tworzy instalacje, słuchowiska i spektakle, prowadzi autorskie audycje w ramach Pasma dla Ziemi w Radio Kapitał: w pasiece taty dyczko i hydrofony mes amours.
interesują ją sytuacje wielogatunkowe, w szczególności relacje i negocjacje, również niemożliwe społeczności i zdziczenia przetworzonych człowiekiem krajobrazów, Jesienia br ukaże się jej debiut prozatorski Żukowo (Biuro Literackie)
WAŻNE: Udział jest bezpłatny, ale prosimy o przemyślane deklaracje. Osoby, które zapisały się i po potwierdzeniu uczestnictwa , nie wezmą udziału, bez uzasadnionej przyczyny, nie będą zapraszane na kolejne wydarzenia wymagające rezerwacji miejsc. Dziękujemy za zrozumienie. Obowiązuje limit miejsc
Biuro w Mózgu
Wraz z Mózg Foundation w ramach XX edycji Mózg Festiwal zapraszamy 6 i 7 września do dawnych, bydgoskich zakładów cukierniczych, gdzie wspólnie ze słuchaczami zmierzymy poziom cukru w cukrze dźwiękiem przy pomocy specjalnego wielokanałowego Soundsystemu BDK 2.0.
W programie: object blue, Jędrzej Siwek, SSRI, Rafał Ryterski, Anna Pašić, Tirvyous Wagon (Marek Pospieszalski, Qba Janicki, Bartłomiej Chmara, Tomasz Sroczyński.
Więcej informacji oraz program całego Festiwalu znajdziecie na www.festiwal.mozg.pl
Świetlica dźwiękowa: Półkolonie w Biurze II
Biuro Dźwięku Katowice i Świetlica dźwiękowa w osobach Pauliny Pikiewicz i Radka Sirko zapraszają na drugą edycję Półkolonii w Biurze.Z Pauliną będziemy słuchać, słuchać i jeszcze raz słuchać – słuchowisk, dokumentów i kolarzy dźwiękowych – i o nich rozmawiać. Jeden dzień poświęcimy na grę z ciszą i bezruchem – od ćwiczeń na dźwiękową uważność, po mapowanie przestrzeni całym ciałem, ale przede wszystkim uchem. Zorganizujemy WF dla dźwięko-dzikusów. Będziemy też snuć opowieści – usuniemy z naszych narracji wyimaginowane postaci, by skupić się na dźwiękowej fakturze tła, detalu, i nie-człowieka.Z Radkiem natomiast zanurzymy się w kolorowy świat elektrotechniki. Zaczniemy od obsługi miksera i mikrofonów, a następnie będziemy generować dziwne zjawiska akustyczne z wykorzystaniem pętli efektów i kostek gitarowych. Nauczymy się też lutować i spróbujemy zbudować prosty układ elektroniczny do hałasowania. Spróbujemy też skonstruować własne instrumenty wykorzystując blaszki piezo, druty, sprężyny, struny i pudełka po ciastkach.Zainteresowane osoby (powyżej 16 r.ż.) prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego: https://t.ly/RApLV
Czas operacyjny: 26-29 sierpnia, godz. 17:00 – 21:00
Udział bezpłatny!
Liczba miejsc ograniczona.
Osoby zakwalifikowane powiadomimy mailowo.WAŻNE: Udział jest bezpłatny, ale prosimy o przemyślane deklaracje. Osoby, które zapisały się i nie wezmą udziału, bez uzasadnionej przyczyny, nie będą zapraszane na kolejne wydarzenia wymagające rezerwacji miejsc. Dziękujemy za zrozumienie.
Biuro w Sanatorium 2024
Biuro w Sanatorium to specjalny, dedykowany program Biura Dźwięku Katowice po raz czwarty realizowany we współpracy z Festiwalem Sanatorium Dźwięku. Naszym głównym celem jest tworzenie wyjątkowych i komfortowych warunków do szerszego doświadczania dźwięku w plenerze.W parku zdrojowym dr Brehmera na wielokanałowym, autorskim soundsystemie BDK 2.0., poza artystami Festiwalu, Biuro Dźwięku zaprezentuje:
☻ Mads Emil Nielsen (DK)
☻ FKA Micromelancolié / Moniké
☻ Meandry – wielokanałową instalację dźwiękową M. Dymiter / P. Ceglarek zrealizowaną dla bydgoskiego Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera.
Do zobaczenia w Sokołowsku!
TT: TBA
Mads Emil Nielsen – Copenhagen based musician/composer Mads Emil Nielsen works with basic sound sources, often combined with short percussive and orchestral samples, and the amplification of machine produced errors. In 2014 he founded the label and artistic platform arbitrary, on which he has released the Framework series of graphic scores and recordings, as well as solo works and collaborations including the Percussion Loops EP, the album Refound with Andrea Neumann, a series of remix collaborations with Chromacolor, and his Black Box series of works originally made for theatre, dance performances and radio soundtracks. Nielsen has also contributed to various
exhibitions, including the Notations 21 Project. His music is featured on compilations by The Wire Magazine and raster-media.
Micromelancolié/Moniké – Robert Skrzyński to występujący pod pseudonimami Micromelancolié oraz Moniké artysta dźwiękowy, który porusza się w obszarze polirytmii i elektroakustyki. W swojej
twórczości wykorzystuje dźwięk znaleziony, zjawisko sprzężenia
zwrotnego, mikrosample oraz nagrania terenowe. Muzykę Roberta można znaleźć w katalogach takich wytwórni jak: Brutality Garden, Instruments of Discipline, Natural Sciences, Pointless Geometry czy Where to Now? Skrzyński miał okazję występować na festiwalach takich jak: Audio Art, Sacrum Profanum, Sanatorium
Dźwięku, Tauron Nowa Muzyka czy Unsound.
www.instagram.com/fka_micromelancolie/
www.ninateka.pl/vod/muzyka/micromelancolie-fina-na-ucho/
M E A N D R Y
Instalacja dźwiękowa Marcina Dymitra zrealizowana we współpracy z Piotrem Ceglarkiem (architektura dźwięku, pure data) na zlecenie bydgoskiego Centrum Kultury i Nauki Młyny Rothera. Jest kolekcją nagrań terenowych, ale odsyła do konteksty miejsca, silnie nacechowanego pierwotnym przeznaczeniem historycznych budynków Młynów Rothera.
W Meandrach dźwięki mieszają się ze sobą, tak jak w realnym pejzażu dźwiękowym; nagrania terenowe ukazujące pory roku, pory dnia i nocy łączą się z brzmieniem dźwięków mechanicznych i pracy urządzeń, które znajdowały się niegdyś w młynie.
Marcin Dymiter – muzyk, twórca nagrań terenowych i autor instalacji dźwiękowych, słuchowisk, muzyki do filmów, spektakli teatralnych, wystaw i przestrzeni publicznych. Porusza się w kręgu elektroniki, field recordingu i muzyki improwizowanej. Jest autorem projektu Field Notes, map dźwiękowych i edukacyjnego cyklu muzycznego Tracklista. Prowadzi warsztaty dźwiękowe oraz działania przybliżające ideę field recordingu. Gra w projektach: emiter, niski szum, ZEMITER oraz innych, efemerycznych formacjach. Stypendysta Uniwersytetu Sztuki w Berlinie, finalista konkursu Netmage International Multimedia Festival w Bolonii. Stypendysta Marszałka Województwa Pomorskiego oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2011), Fundacji Wyszehradzkiej (2012, 2023). Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej. Autor książek “Notatki z terenu” (nominacja do Nagrody Literackiej Gdyni w 2022), “Przewodnik dla audiokulturalnych” i “Maszyny do ciszy” wydanej w 2023 roku.
Piotr Ceglarek – współzałożyciel i kurator BDK od 2014, twórca multimedialny, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Wykładowca w Pracowni Działań Multimedialnych ASP Katowice. Interaktywne instalacje audiowizualne oraz projekty dźwiękowe realizował m.in. dla Muzeum Designu w Londynie, Unsound Festiwal, Sanatorium Dźwięku, Ars Independent, Fonomo, Mózg Festival, Sonic-Fiction, Nachtdigital, Canti Spazializzati, Festiwal Wydźwięki / Resonances, Poolloop Festival, JazzArt Festival, Festiwal Prawykonań, NURT ≈ Przedwiośnie, Katowice Street Art Urban Sound, Festiwalu Filmów Kultowych, Zollverein – Extraschicht (DE), Art+ Bits, Medialab Katowice, Tauron Nowa Muzyka, Polloop Festival (CH), Rondo Sztuki, Galeria Szara. Współtworzył/ tworzy kolektywy/zespoły: RGBoy, Teleport Katowice, Pollux, MTV: Modulartelevison oraz duet Ceglarek/Dybała (CD)
Próżnia prześwietlona: Lukáš Jiřička + Jacek Sienkiewicz
Próżnia prześwietlona to instalacja dźwiękowa oparta na korespondencji Bronisława Malinowskiego i Stanisława Ignacego Witkiewicza. Jest to pierwsza część swobodnej trylogii stworzonej we współpracy reżysera Lukáša Jiřički i kompozytora Jacka Sienkiewicza z trio aktorów, performerów i improwizatorów głosowych. Trylogia koncentruje się na trzech różnych formach kryzysu, załamania i dewastacji psychiki, przyjaźni, wiary i natury.
Pierwsza część, zatytułowana Próżnia prześwietlona, ukazuje kryzys przyjaźni między dwiema wybitnymi postaciami polskiej literatury, malarstwa, teatru (Witkiewicz) i antropologii (Malinowski), przyjaźni, która rozpada się z powodu kryzysu psychicznego Witkiewicza, wspólnej uciążliwej podróży do Nowej Gwinei, która została wkrótce przerwana przez wybuch I wojny światowej.
Kompozycja zostanie zaprezentowana jako przestrzenna instalacja dźwiękowa. Chociaż jest to pojedynczy utwór, jego forma jest plastyczna, zmienna i reprezentuje różne podejścia do formy muzycznej. Elektronika, perkusja, psychodelia, szczeki, wycie, bity. Mozaika dźwiękowego szaleństwa.
Utwór miał swoją radiową premierę w 2017 roku jako inauguracja działalności Studia Teatralnych Form Eksperymentalnych im. Eugeniusza Rudnika i była emitowana na antenie Polskiego Radia.
Adaptacja i reżyseria: Lukáš Jiřička
Muzyka: Jacek Sienkiewicz.
Występują: Mirosław Zbrojewicz, Klara Bielawka i Antoni Beksiak
Scenografia: Andrzej Brzoska.
W ramach wydarzenia zapraszamy na spotkanie autorskie z Lukášem i Jackiem, które poprowadzi Natalia Kaniak.
17 maja 2024 r. g. 19-21
Wstęp wolny! Liczba miejsc ograniczona.
Biuro Dźwięku Katowice (Katowice Miasto Ogrodów IK II p.)
Plac Sejmu Śląskiego 2
✹
Lukáš Jiřička – dramaturg teatralny, reżyser projektów radioartowych (przede wszystkim dla Czeskiego Radia), twórca instalacji galeryjnych i filmów oraz publicysta (A2, HIS Voice, Respekt, Souvislosti, Hospodářské noviny, Glissando, Didaskalia, Ultra Sounds, Oáza neklidu itp.). Studiował literaturę porównawczą na Wydziale Filozofii Uniwersytetu Karola w Pradze oraz dramaturgię na Wydziale Teatralnym Akademii Sztuk Scenicznych w Pradze, gdzie uzyskał także stopień doktora. W ramach studiów odbył staże w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie, gdzie był asystentem Krystiana Lupy, oraz w Instytucie Teatrologii Stosowanej w Giessen. Jest jednym z dramaturgów festiwalu muzyki „innej” Stimul w Pradze. Pracuje jako redaktor i tłumacz z języka polskiego. Jest autorem książek Identita v době otřesu /Skici o současném polském divadle/ [Tożsamość w czasach przewrotu /Szkice o współczesnym teatrze polskim, NAMU, 2010] i Dobyvatelé akustických scén /Zdobywcy scen akustycznych, NAMU, Praga, 2015 oraz Instytut Teatralny, Warszawa, 2018/. Współpracował z takimi reżyserami jak Andreas Ammer /DE/, Edit Kaldor /HU/, Petra Tejnorová /CZ/, Matyáš Dlab /CZ/ i Magda Stojowska /PL/, z duetem choreograficznym VerTeDance czy z grupami Handa Gote czy 420PEOPLE . Pracował nad kompozycjami radiowymi – głównie dla Radia Czeskiego – z takimi kompozytorami jak Jacek Sienkiewicz /PL/, Kevin Drumm /USA/, Robert Piotrowicz /PL/, Paul Wirkus /DE/, Jára Tarnovski /CZ/ czy z twórcą filmów eksperymentalnych Martinem Ježek /CZ/ i reżyser Tomáš Procházka /CZ/. Oprócz pracy dla radia i galerii realizuje filmy eksperymentalne z Martinem Ježkiem /CZ/ (Jak se dělá počasí, Hra na ohradu) i Petrem Šprinclem /CZ/ (Morava, krásná zem). Wykłada na Wydziale Filmu i Telewizji oraz na Wydziale Teatru Akademii Sztuk Scenicznych w Pradze. Jest dramaturgiem platformy performatywnej Terén w Brnie.
✹
Jacek Sienkiewicz to jeden z pionierów i najważniejszych postaci polskiej sceny elektronicznej ostatnich dwóch dekad. Zaczynając od wczesnych brzmień acid i rave, a w ostatnich latach skłaniając się ku zaawansowanym, dźwiękowym eksperymentom, jest autorem kilku albumów i ponad 50 winylowych singli, których zawartość rozpięta jest pomiędzy minimal techno, a abstrakcyjnymi ambientowymi impresjami. Zawsze kroczący swoją drogą, rozwija swoje charakterystyczne brzmienie poza dominującymi trendami. Od 1999 prowadzi swoją wytwórnię Recognition, za pośrednictwem której odkrywa i promuje nietuzinkowych polskich artystów.
Biuro Otwarte: Powitanie Słońca
Biuro Dźwięku Katowice oraz Przemysław Scheller, w ramach programu Biuro Otwarte zapraszają na wielokanałową emisję dźwiękowych pejzaży śląskiej natury. Prezentacją projektu „Powitanie Słońca” chcemy zwrócić Waszą uwagę na problem ekologii akustycznej i wzmocnić świadomość potrzeby doświadczania ciszy w życiu człowieka i przyrody. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nagrania terenowe śląskiej przyrody zarejestrowane przez Przemysława Schellera głęboko w lesie, w 3 miejscach zróżnicowanych pod względem biotopu, tuż przed nastaniem świtu. Pejzaże zarejestrowano przy użyciu technik nagrań ambisonicznych, pozwalających uchwycić trójwymiarową przestrzeń dźwiękową. Wczesna pora rejestracji niestety nie wykluczyła obecności zanieczyszczeń dźwiękowych – odgłosów ruchu ulicznego, samolotów, szczekania psów.
Przemysław Scheller – kompozytor i sounddesigner. Absolwent Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie prof. Aleksandra Lasonia oraz Conservatoire National Supérieur de Musique et Danse Lyon (Francja) w klasie Philippa Hurela. W 2018 roku uzyskał tytuł doktora sztuki pod opieką artystyczno-naukową dr hab. Jarosława Mamczarskiego (AM w Katowicach) oraz Michele Tadiniego (CNSMD Lyon). Jest adiunktem w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Zajmuje się muzyką instrumentalną, wokalną, elektroniczną oraz działalnością interdyscyplinarną; tworzy instalacje dźwiękowe, pokazy multimedialne i projekcje mappingowe. W kręgu jego zainteresowań znajduje się przede wszystkim psychologia i percepcja muzyki oraz soundscape. Jako kompozytor współpracował z wieloma zespołami w kraju i na świecie, jego kompozycje wykonywane są na najważniejszych festiwalach muzyki współczesnej, a wiele z nich zdobyło laury na konkursach kompozytorskich. Dotychczas ukazały się 2 monograficzne płyty z muzyką Schellera, a jego utwory wydawane są przez Lyon&Healy Publications Chicago oraz BabelScores Paris.
Wstęp wolny!
Biuro Dźwięku Katowice
Plac Sejmu Śląskiego 2
(Katowice Miasto Ogrodów II p.)
Biuro Otwarte: Warsztaty Anatomia Dźwięku
Biuro Dźwięku Katowice oraz Zuzia Łapka i Fobian Dobdziak w ramach programu Biuro Otwarte zapraszają na warsztaty pn. “Anatomia dźwięku” będących próbą analizy odczuwania fal ciałem oraz odpowiedzi ruchem na dźwięk. Nieważne czy zazwyczaj nadajesz dźwięki, czy je odbierasz, postaramy się stworzyć wspólnie przestrzeń współodpowiedzialności i rozwinąć w sobie odczuwanie tego, co słyszalne. Jeżeli kiedykolwiek uczestniczyłxś w wydarzeniach dźwiękowych i odczuwałxś przestrzeń na pełniejsze przeżywanie, na tych warsztatach będziemy eksplorować właśnie tę przestrzeń. A jeżeli występujesz i zastanawiasz się, jak twoje dźwięki wpływają na słuchaczy, spróbujemy wspólnie odpowiedzieć również na to pytanie.
Miej na sobie wygodne ubrania, opcjonalnie możesz też zabrać ulubioną rzecz, która wydaje dźwięki.
Zuzia Łapka // https://www.instagram.com/_zuzialapka_/
Fobian Ewaryst Dobdziak // https://fmttm.bandcamp.comWstęp wolny!
Liczba miejsc ograniczona – obowiązują zapisy.
Link do formularza zgłoszeniowego: http://tiny.cc/iukkxz
5 kwietnia 2024
godz. 18-21
Biuro Dźwięku Katowice, II p. Katowice Miasto Ogrodów
Plac Sejmu Śląskiego 2
KLUB BDK #0
BDK It sounds since 2014
16 marca zapraszamy na 12- godzinny maraton dzwiękowy z udziałem znanych i lubianych artystów związanych z BDK oraz gościa specjalnego AKIRAM EN.
Czas operacyjny: godz. 14 – 02:00
Wydarzenie będzie miało dwie odsłony: pierwsza popołudniowa, w atmosferze ambientowo – dubowego relaksu, stopniowo, w miarę upływu czasu będzie ewoluować w kierunku energetycznego klubowego grania.
Udział wezmą: AKIRAM EN, Brickman, Aheloy, AARPS oraz Janurz
AKIRAM EN: odkąd rozpoczął karierę DJ-ską w połowie lat 90-tych, na stałe zagościł na japońskiej scenie undergroundowej. Jego sety taneczne obejmują zarówno left-field techno, jak i awangardę, a jego głębokie sety do słuchania inspirowane są mało znanymi dźwiękami. Styl Akiry przywołuje miejsce, w którym słuchacze mogą głęboko doświadczyć i dostrzec jego muzykę. Zdobył sławę dzięki występom na wiodących japońskich festiwalach „rural” i imprezach techno, w tym „Future Terror” i „MNML SSG”. Jego wkład w undergroundową scenę muzyczną w Japonii to coś więcej niż tylko bycie DJ-em. Organizuje niesławną cotygodniową imprezę „ideala” z głębokim słuchaniem w Forestlimit (centrum tokijskiej sceny muzyki eksperymentalnej), a także jest DJ-em-rezydentem imprezy „SCI-FI” w SHeLTeR, wysoko cenionym audiofilskim miejscu na obrzeżach Tokio.
https://ra.co/dj/akiramen/biography
BRICKMAN: to djskie wcielenie Piotra Ceglarka, artysty audiowizualnego, kuratora i współzałożyciela BDK. W jego ofercie znajdziecie m.in. muzykę wypoczynkową dla strudzonych murarzy, pejzaże dźwiękowe dla fikcyjnych postaci oraz horyzontalne klubówki. Wystepował na Unsound, Sanatorium Dźwięku, Ars Independent, Fonomo, Mózg Festival, Sonic-Fiction, Nachtdigital, Canti Spazializzati, Festiwal Wydźwięki / Resonances, Poolloop Festival, JazzArt Festival, Festiwal Prawykonań, NURT ≈ Przedwiośnie, Elektroklub.
Pozostałe wcielenia: RGBoy, Teleport Katowice, Pollux, MTV:Modulartelevision, Ceglarek&Dybała, Ceglarek
soundcloud.com/piotr-ceglarek
towar-b.bandcamp.com/album/c1
soundcloud.com/biurodzwieku/sets/ceglarek-dyba-a-live
AHELOY! od 2014 artysta wizualny Adrian Kolarczyk tworzy szeroki wachlarz produkcji – od ambientu do utworów klubowych. Swoją twórczość prezentował do tej pory w wydawnictwach dla wytwórni Super (2017, „IF”) i Transatlantyk (2019, „Muzyka dla nikogo”) i winylowej EP dla Club In Theory („Theory002, 2021). Na początku 2024 roku ukaże się jego album „deep in the big blue dream” nakładem portugalskiej oficyny Discos Extendes. Współtworzy ambientowy projekt studyjny i cykl wydarzeń Krajobrazy (wraz z jamaszką_FT), którego debiutancki album ukazał się w lipcu 2023.
Uczestnik Biurowej sceny ambientowej w ramach Elektroklub 9.
AARPS: projekt dźwiękowy Piotra Wojtczaka znanego również jako Kura. Jego twórczość początkowo inspirowana produkcjami klubowymi z czasem ewoluowała w zabawę formą i nieskrępowane konwencjami poszukiwanie poczucia bezczasu, efemerycznych zdarzeń i detalu w materii dźwiękowej — często przy pomocy improwizacji i dzięki szczęśliwym zbiegom okoliczności. Niegdyś regularny uczestnik licznych wydarzeń Biura Dźwięku Katowice. Występował m.in. na: Unsound, Sanatorium Dźwięku, Ars Independent, Fonomo, Nowa Muzyka, Mózg Festival, Boiler Room, Elektroklub. Jako DJ prezentuje szerokie spektrum muzyki, która inspiruje go na co dzień, nie ograniczając się do elektroniki, za to często zestawiając pozornie nieprzystające do siebie gatunki.
soundcloud.com/aarps
mixcloud.com/aarps
facebook.com/aaarps
JANURZ: Absolwent Gimnazjum nr 25 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. S. Staszica w Sosnowcu. Wpółpracował z labelem MMODEMM, pełniąc rolę rezydenta przestrzeni Office du Pain na początku działalności labelu. Od lat współtworzy kolektyw Floppy Disk Records z Frankfurtu nad Menem. Ostatnio pozostaje pod wpływem inspiracji czynnikiem chłodniczym R32, stosowanym w pompach ciepła i znanym ze swojej neutralności w zakresie wpływu na środowisko naturalne. W bardziej konkretnym ujęciu oznacza to, że stara sb być chłodny jak to, niezależnie, czy sięga po płyty z zimną falą, czy jakieś inne.
Biuro Otwarte: Warsztaty live coding
Biuro Dźwięku Katowice oraz Piotr Goj w ramach programu Biuro Otwarte zaprasza na warsztaty Live coding poświęcone programowaniu muzyki na żywo prowadzone w oparciu o sonic pi (https://sonic-pi.net/).Live coding is a new direction in electronic music and video, and is getting somewhere interesting. Live coders expose and rewire the innards of software while it generates improvised music and/or visuals. All code manipulation is projected for your pleasure. Live coding works across musical genres, and has been seen in concert halls, late night jazz bars, as well as algoraves. There is also a strong movement of video-based live coders, writing code to make visuals, and many environments can do both sound and video, creating synaesthetic experiences. (https://blog.toplap.org/)Wymagania sprzętowe: komputer (laptop), słuchawki.
Wiek: 16+
Udział bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona.
Zgłoszenia przyjmujemy do 28.02.2024 r.Formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:
https://docs.google.com/…/1CZ6am2SEblfXVNz…/edit…
Koncepcja i realizacja
Piotr Goj: muzyk, gitarzysta, entuzjasta technologii. Pisze muzykę, gra, miksuje i programuje. (https://kretopi.github.io/)
BIURO OTWARTE
Startujemy z nowym programem BIURO OTWARTE. W wybranych terminach przeznaczamy naszą przestrzeń na Wasze inicjatywy, które zrealizujemy wspólnie z wykorzystaniem zasobów Biura Dźwięku (wielokanałowy Soundsystem BDK 2.0, wsparcie merytoryczno – organizacyjne + promocja).
Przyjmujemy zgłoszenia działań z obszaru szeroko rozumianej sztuki dźwięku. Na Wasze propozycje czekamy do 9 lutego – wybrane zrealizujemy.
Formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj: KLIK
Stay tuned!
BDK Team